چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

یک خرید ضروری!

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲

ADATA 32GB

اسمارت فون ها با داشتن دوربین های با کیفیت که عکس ها و فیلم های پرحجم ضبط کرده، و در ضمن سیستم عاملی که فضای به نسبت زیادی از کل فضای ذخیره سازی گوشی را در اختیار میگیرد، دیگر فضای کافی برای ذخیره اطلاعات دیگر ندارند. کارت های حافظه جانبی در انواع و ظرفیت های مختلف موجود هستند و شاید با خود بگویید یک کارت حافظه 8 گیگابایتی معمولی که قیمتی مناسب نیز دارد برایتان کافی خواهد بود.

اما پس از مدتی که نرم افزارهای مختلف نصب کرده و آن را با عکس، فیلم و فایل های موسیقی متعدد پر می کنید، از کند شدن گوشی خود گله خواهید کرد و به سازنده گوشی، سیستم عامل، و خلاصه هر چیز دیگری بد و بیراه خواهید گفت. اما باید بدانید مانند یک کامپیوتر سریع و قدرتمند که باید یک درایو SSD برای نمایش سرعت واقعی خود در اختیار داشته باشد، گوشی هوشمند جدید و پیشرفته شما نیز به یک کارت حافظه سریع نیاز دارد تا بتواند اطلاعات حجیم شما را به سرعت جابجا کند کارت حافظه Premier microSDHC 32GB شرکت ADATA با استاندارد UHS-I یکی از همین نمونه ها است. استاندارد UHS مخفف عبارت Ultra High Speed بوده و در حال حاضر UHS-I ارائه شده است که سرعت انتقال اطلاعات در آن می تواند حداکثر به 104 مگابایت در ثانیه برسد. طبق اطلاعات روی بسته بندی کارت حافظه ADATA Premier سرعت انتقال در این کارت حافظه حداکثر 30 مگابایت در ثانیه است که برای یک گوشی هوشمند کاملا مناسب به نظر می رسد.

برای تست این کارت حافظه از گوشی Samsung Galaxy S4 استفاده کردم و در تست نرم افزار SD Tools به سرعت خواند 32/7 مگابایت و نوشتن 12/4 مگابایت در ثانیه رسیدم که مقداری درخور و مناسب برای یک گوشی هوشمند (اسمارت فون) برای انجام کار های روزمره است.

 

برای خرید این مموری از دیجی کالا کلیک کنید

 

فروش ویژه دیجی کالا با قیمت 95 هزار تومان (با گارانتی مادام العمر آونگ)

 

وارد کننده: شرکت آونگ (www.avang.cc)

 

قیمت اصلی شرکت آونگ: 105 هزار تومان

نظرات  (۱)

سلام


منم یه گوشی سونی اکسپریا خریدم با یه مموری 8 گیگ ولی در عرض 2 ماه حافظش تموم شد . اون 32 گیگ هم فکر کنم 6 ماهه پر بشه :دی

والا من یه 5800 دارم با 8 گیگ حافظه بعد از 3 4 سال هنوز تموم نشده =))
پاسخ:
گوشی های اندروید و IOS بحثشون جداست :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی