چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

Hazyoonspider.pl

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲

یکی از راه هایی که برای بدست آوردن اطلاعات قبل از نفوذ به سایت به هکرها خیلی کمک میکنه ، مشاهده فایل ها و فولدرهای داخل سایت هست. علاوه بر آن شما قادر به دانلود فایل هایی هستید که وبمستر آنها را در اختیار شما قرار نداده است ! بنابراین یکی از مسائل امنیتی که شاید خیلی به چشم نمی آید ، حفاظت از فایل های سایت است ! در آینده مقاله امنیتی کوتاهی در این باره منتشر خواهم کرد . در این پست 2 ابزار Perl قرار داده شده . یکی از ابزارها Hazyoonspider.pl هست که به صورت کوتاه و ساده نوشته شده و ابزار دیگر Directory revealer یا "آشکار کننده فولدرها" می باشد . هر دو ابزار با زبان پرل نوشته شده و مطمئنا استفاده هر دو ابزار رو میدونید پس بیشتر معطلتون نمیکنم ...

 

دانلود Hazyoonspider.pl و Directoryrevealer.pl در یک فایل Zip با حجم 2 کیلوبایت

نظرات  (۸)

  • فرهاد تهرانی
  • ممنون واقعا ممنون واقعا ممنون خیلی نیاز داشتم
    پاسخ:
    قابلت رو نداشت
    اوه اوه چقدر مطمئن که همه بلدن استفاده کنن :D
    خب الان من که بلد نیستم توضیح بده :D :))
    پاسخ:
    Active perl رو نصب کن رو سیستم ری استارت کن از توی CMD فولدر برنامه رو باز کن بعدش Hazyoonspider.pl رو بزن اجرا میشه :D
    سلام
    ممنون بابت این 2 ابزار
    خودتون چک کردید ؟ من چک کردم اینکه Directory revealer ارور میداد
    اینم Hazyoonspider ،
    url رو نشون میده توی cmd که داره چک میکنه ولی اگه link وجود داشته باشه
    توی تکست result نمیریزه
    پاسخ:
    دایرکتوری ریولر چه اروری میده دوست من ؟

    منظورتون از وجود لینک رو نفهمیدم . اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید 

    بله تست کردم هر دو ابزار کار میکنه
    error:
    panic: utf16_to_utf8: odd bytelen 5
    line 83

    manzooram inke agar fooder i vujood dashte bashe ham tooye file txt (result zakhire nemikone
    پاسخ:
    بررسی میشه عزیز
    من یه نرم افزار نصب کردم فکر کنم همون که خودت گفتی :
    یه پوشه تو درایو سی ساخت به نام strawberry
    بعدش فایل Hazyoonspider.pl و Directoryrevealer.pl رو ریختم تو پوشه ای که گفتم!
    تو همون پوشه shift رو نگه داشتم و کلیک راست کردم و open command window here
    رو زدم ...
    بعدش Hazyoonspider.pl رو زدم و اینتر ..
    عکس هم گرفتم که ببینی !

    http://uploadkon.ir/uploads/Untitled_637.png

    خب حالا اگر بخوام پوشه های یک سایت نمایش داده بشه باید به جای http://hazyoon.ir آدرس سایت دلخواه رو بنویسیم ؟

    بعد از اجرا تو cmd اسم پوشه ها سایت رو تو فایل text میریزه تو همون پوشهstrawberry ؟

    ببخشید دیگه اولین بار هست با Perl کار میکنم !
    گفتم تو که زحمت کشیدی ما هم نهایت استفاده رو بکنیم دیگه :D :X



    پاسخ:
    آفرین دقیقا . همونطور که خود نرم افزار میگه باید مثل همون دستور رو به دلخواه خودت وارد کنی
    سلام سینا جان

    کار قشنگی کردی ، ادامه بده یه مجموعه ابزار تولید کن .

    موفق باشی :ایکس
    پاسخ:
    رو چشمم . ممنون از نظرت کاظم جان
    وجدانن یه جوری توضیح بدین بفهمیم ، من نمیدونم این فایل پرل رو چطوری اجرا کنم :(((((((((((
    پاسخ:
    حتما آموزشش ارسال میشه عزیز
    آقا لطفا یه آموزشی برای این پست بزارید
    من طبق گفته دوستمون vbv9 رفتم جلو ولی توی ادرس وارد کردن و بقیش گیر کردم که چه کنم .لطفا یه کمکی بکنید چون توی اینترنتم گشتم چیزی نفهمیدم .ممنون
    پاسخ:
    به زودی آموزشش رو آماده میکنم براتون رضا جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی