چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

برعکس سیستم عامل ویندوز که پارتیشن بندی اصلیش NTFS هست٬ سیستم عامل مکینتاش اصلا این فرمت رو پشتیبانی نمی کنه. به همین دلیل کاربرانی مثل من که با هر دو این سیستم عامل ها هر روز کار می کنن به مشکلات زیادی برخورد می کنند. مثلا من همه هارد دیسک های اکسترنالم از اول به صورت NTFS فرمت شدن و وقتی اونها رو به سیستم Mac وصل می کنم فقط می تونم فایل ها و فولدر ها رو ببینم (Read Only) و دسترسی برای تغییر٬ حذف و یا حتی کپی کردن فایل به هارد دیسکم رو ندارم. نرم افزار بسیار کاربردی Paragon NTFS قابلیت استفاده از درایو های NTFS رو به سیستم عامل مکینتاش اضافه می کنه. اما این نرم افزار ۲۰ دلار قیمتش هست و متاسفانه اکثر کاربران ایرانی قادر به خرید این نرم افزار نیستند. نسخه کرک شده این نرم افزار نیز بسیار کم یاب است. (همه نسخه هایی که موقع دانلود می گن کرک شدن بعد از چند روز از کار می افتند.)

 امروز خاطرات گذشته رو مرور کردم و نگاهی با تاپیکی که ناگهانی معروف شد در آشیانه انداختم. تاپیک امنیت و راه های مقابله با نفوذ موبایل [تاپیک مخصوص]. مقالاتی که نوشته بودم رو یک بار از ابتدا مطالعه کردم. تقریبا ۵ سال می گذره که درباره موبایل مقاله ای ننوشتم.

 اول جا داره که از شرکت بیان تشکر کنم. شرکت بیان سیستم بلاگ دهی بسیار خوبی رو برای بلاگ نویسان فراهم کرده. ولی هماهنگ نبودن bayanbox یا همان فضای اختصاصی آپلود متاسفانه با مرورگر سافاری هماهنگ نیست و این باعث میشه که من مجبور شم برای هربار آپلود کردن از کروم استفاده کنم. بگذریم. امروز مطلبی رو می نویسم که خیلی ها درگیرش میشن. چه در شرکتها و چه در خانه های بزرگ و کوچک. در ۷ مرحله بسیار ساده با من همراه باشید تا مقدار بیشتری از روتر وایرلس خود سیگنال دریافت کنید.

این روزها خیلی شدید درگیر کارهای مختلف هستم. پروژه های بسیار مهم و کارهای حساس. ولی بالاخره روزی رسید که بتونم فقط برای دو روز استراحت کامل کنم. اونم به خاطر تولدم. بعد از این استراحت طولانی مدت (دو روزه!) که به فضای مجازی برگشتم٬ تبریک های بسیار زیاد دوستان مجازی واقعا خوشحالم کرد.