چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

ای کسانی که وبلاگ می نویسید !

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲

ای کسانی که وبلاگ می نویسید ! جان عزیزتون اینقدر از این کدهای جاوا اسکریپت استفاده نکنید ! اگر سازنده جاوا اسکریپت می دونست انقدر استفاده بی رویه از کدهاش توی وب های فارسی زبان میشه ، مطمئنم که تعطیل میکرد...

به نظرم وقتش رسیده که یه سری نکات رو درباره وبلاگ نویسی و حتی مدیریت وب سایت به دوستان عزیزم متذکر بشم. عزیزانم استفاده از کدهای جاوا (مثل: موزیک و...) چند تا فایده داره :

1) وبگاه شما رو به شدّت سنگین میکنه

2) حوصله کاربران رو سر می بره

3) باعث میشه تا وبگاهتون باز شد کاربر اون رو ببنده

4) باعث ضعف امنیتی و همچنین بی ریخت شدن وبگاه شما میشه

و فواید بسیار دیگر ...

برای مثال ! شما یه سایتی رو باز میکنید ...

بیش از 70 ثانیه طول میکشه که اینترنت پرسرعت شما سایت رو باز کنه ! اول از همه از بالای سایت ستاره های رنگی رنگی میریزه پایین ! بعد یه موزیک شروع به خوندن میکنه که باعث میشه از ترس دستتون بخوره لیوان کنار دستتون بیوفته بشکنه ! بعد یه Error میاد روی سایت که اسمتون رو ازتون میپرسه ! blush 3 خط نوشته با کلی دایره دنبال Crusor (نشانگر موس) میوفته ! میخوای سایت رو ببندی 100 تا Error میاد که عزیزم بازم سر بزن ، کجا با این عجله و از این حرفا ...

این خوبه برادر من ؟

یا اینکه یه سایت رو باز میکنی خیلی ساده و شکیل و مرتب توی کمتر از 20 ثانیه لود میشه و از محتوی اون لذت می بری ؟

دوستان گلم ، کدهای جاوا باعث میشه بازدیدتون از 0 هم کمتر شه ! به غیر از اون شما داری از یه سایت دیگه کلی عکس و کد Load میکنی توی سایتت که اگه طرف اراده کنه میتونه هرچی بخواد روی سایتت نمایش بده ! به غیر از اون ! حوصله موتورهای جستجو رو هم سر می بری ...

پس خواهر من ! برادر من ! نکن ! اینکارارو نکن ! اگه میخوای از تکنولوژی وب استفاده کنی استاندارد استفاده کن.

 

موفق باشید

نظرات  (۷)

سلام
عالی بود دادامی دونی اشخاصی که اینجوری سایت میسازن
مطلب ندارن و میخوان با اینکار ها فقط جای مطالب نداشته رو پر کنن.
تیکه ی اینگیلیسیش هم خوب اومدی !
دمت گرم
دوستدارت فرهاد تهرانی
پاسخ:
حداقل یه نفر هست که میدونم مطالبم رو میخونه و دنبال میکنه !

دمت گرم
حداقل یه نفر هست؟ :|
پاسخ:
کسانی که توی روانشناسی اجتماعی ساکن هستن میگن : این بعنی احتیاج به جلب توجه !
استاد چرا مطلب قبلی که با عنوان بدون شرح بود رو پاک کردی :D
فکر کنم از مقامات برات اخطار اومد =))
------------------------------------------------------------------------------------------
اما در مورد این پستت :
با گزینه ی 2 مخالفم :D
چون بعضیا آهنگای خوبی میزان که چندین بار هم شده گوش دادم :D
جاوا باعث ضعف امنیتی میشه ؟ از کی تا حالا :D?
سمت کلاینت اجرا میشه . فکر نکنم مشکلی پیش بیاد :-؟
با بقیه موارد موافقم مخصوصا این سوال پیچ کردن و پاپ آپ ...
گرچه تو تنظیمات مرورگر میشه جلوی اجرای پاپ آپ رو گرفت ولی جاهایی لازم هست و...
اگر وقت کنم یک وبلاگ برای خودم درست میکنم:D
پاسخ:
درست کنی حتما بهت سر میزنم :D
کدهای وبلاگ سورسشون رو از سرور نویسنده کد لود میکنن عزیزم
یعنی چی که احتیاج به لب توجه میدونی
من میام تا ببینم که تو ای که س.ادت از من بیشتره چیکار میکنی بدون
"خیلی ها میان اینجا تا دست نوشته های الگشون رو توی زندگی ببینند"
مثل من
دوست دارت فرهاد تهرانی
پاسخ:
خیلی خوشحالم کردی.
ممنون
یه نفر دنبال کننده رو خوب اومدی :دی
این پستم باید با آب طلا نوشت آب طلا :دی ملت چی فکر میکنن با این دست کاری کردن توی وبلاگشون
پاسخ:
واقعا ! این یه نفر دنبال کننده چه غوغایی به پا کرد :D
  • سید مهدی موسوی
  • سلام گلم
    احسنت. درد و دل ما را گفتی عزیز.
    ما که هر چی میگیم ملت گوششون بدهکار نیست.
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم کردی بهم سر زدی . موفق باشی
    سلام سینا جان



    دمت گرم :دی منم یه همپین مطلبی دادم تو وبلاگم اصلا اعصابت رو اینجور وبلاگا و وبسایت ها به هم میریزن .

    نمونش من یک کار معمولی ساده گرفتم که باید یک سری تغییرات تو وردپرس طرف میدادم بعد از قبول کار سایت رو که دیدم دهنم باز موند طرف انقدر پلاگین نصب کرده بود که سایتش حدود 10 دقیقه طول می کشید تا باز بشه . بعد تو پنل مدیریت که رفتم دیدم حدود 150 تا پلاگین نصب کرده بود اولین کاری که کردم گفتم این پلاگین هارو پاک کن تازه وقتی پاک کرد اضافی هارو شد 40 تا :|

    بعضیا جدا عذاب آوره .
    پاسخ:
    :))) بدبختانه این چیزا باعث پسرفت وب سایت های پارسی زبان میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی