چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

پائول واکر (Paul Walker) یا همان برایان اوکانر معروف (یکی از نقش های اصلی فیلم های سینمایی Fast and Furious (سریع و خشن) بود که خیلی ها دوستش داشتند (از جمله من). پائول علاوه بر اینکه در فیلم راننده ماهری بود در واقعیت نیز علاقه فراوانی به رانندگی و اتومبیل های پر سرعت داشت. شاید یکی از سوال هایی که ذهن همه را درگیر کرده این باشه که راننده اتومبیلی که باعث فوت پائول واکر شد که بود ؟

سلام به دوستان عزیزم. امروز خبری خوندم با این عنوان : "پزشکی قانونی: مرگ‌ ناشی از ترامادول ۴۰ برابر شده است" و واقعا باعث ناراحتیم شد. متاسفانه ترامادول به تازگی بین جوانان ما مد شده، غافل از اینکه ترامادول نوعی مخدر بسیار قویه که باعث نئشگی سنگین میشه و حتی در برخی موارد منجر به مرگ میشه. این خبر که مرگ ناشی از ترامادول 40! برابر شده واقعا تاسف باره.خواهش میکنم این کار رو با خودتون نکنید. من نمیگم عشق و حال نکنید ! ولی ترامادول درست نیست !

چند وقتی بود که بلاگم رو آپدیت نکردم و می بینم که بازدید از 500 نفر در روز رسیده به 40 نفر ! انشاا... از این به بعد روزانه سعی میکنم آپدیت کنم بلاگ رو تا شما دوستان رو هم دلسرد نکنم. امّا امروز میخوام یه انتقاد کنم از روزنامه های ایرانی و همینطور پلیس فتا !