چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

 سلام به دوستان عزیزم. شرمنده کم بلاگ رو دیر به دیر آپدیت می کنم شدیدا دچار مریضی آنفولانزا شدم و سرم هم خیلی شلوغه متاسفانه. برم سر اصل مطلب. همانطور که همه میدانیم ایرانسل مسابقه برنامه نویسی با عنوان : "I CAN MAKE APPS" راه اندازی کرده و موضوعش آزاد هست. نرم افزار ها باید برای Android یا IOS نوشته بشن و برای ایرانسل ارسال شوند و جوایز نچندان ارزنده (نسبت به شرکت های بین المللی) برای برندگان تعیین کرده. هدف از این پست من این هست که اگر ایده خاصی برای نرم افزار موبایل دارید، (با هر موضوعی !) در این پست اگر مایل بودید می توانید آن را به صورت نظر خصوصی برای من ارسال کنید. ایده ای که انتخاب شود، توسط من برنامه نویسی و طراحی می شود و اگر برنده شد، 50% از مبلغ جایزه به صاحب ایده تعلق خواهد گرفت ! ممنون از توجه شما.

موفق باشید

  • ۱ نظر
  • ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۷

از یه طرف عکس های محل محرمانه اپل برای فرود فضاپیماش لو میره، از یه طرف پروژه پیوند هوش مصنوعی با واقعیت گوگل چشم ها رو به سوی خودش جلب میکنه ! تا 10 سال دیگه اصلا دنیا چیزی که الان هست نیست ! عنوان جدید سایت زومیت میگه : عضو جدید گوگل و تلاش برای پیوند هوش مصنوعی با واقعیت ! گوگل به تازگی جئوفری هینتون، یکی از نوابغ حوزه هوش مصنوعی را به استخدام خود درآورده است. هینتون که از دوران کودکی کار پژوهش در زمینه شبیه‌سازی مغز انسان را آغاز نموده همچون جواهری در دپارتمان تحقیق و توسعه گوگل می‌درخشد. این که چرا و به چه علت گوگل مجدانه به سراغ هوش مصنوعی و شبیه‌سازی مغز و اعصاب انسان رفته مشخص نیست ! 

  • ۳ نظر
  • ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۴۷

مشکل امنیتی openssl در وب سایت های مهم جهان و ایران حل شد. خوشبختانه از لحظه انتشار این باگ همه ارگان ها و مدیران سرور به روزرسانی نرم افزارهای خود را آغاز کردند. تا جایی که بنده اطلاع دارم در ساعات اوّلیه سایت های پرداخت آنلاین بانک ها، میل سرور های دانشگاه تهران، امیرکبیر و صنعتی شریف و همچنین سایت های مهم ایرانی و جهانی مانند yahoo.com و ... به روزرسانی شده و مشکل امنیتی خود را حل کردند. طی 2 روز گذشته تقریبا همه سایت های مهم این آسیب پذیری را رفع کردند و دیگر نگرانی بابت پرداخت اینترنتی و استفاده از ایمیل و اکانت های مهم وجود ندارد.

 

موفق باشید

  • ۰ نظر
  • ۲۳ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۱

ساده ترین پیشنهادم بهتون اینه که حداقل 2 روز از سایت هایی که در آنها اکانت دارید استفاده نکنید. حتی لاگین و لاگ اوت هم نکنید. متاسفانه نرم افزار openssl که بسیاری از سایت ها برای برقراری امنیت بیشتر از آن استفاده می کنند حاوی مشکل امنیتی می باشد که هکر ها را قادر به خواندن 64 کیلوبایت اطلاعات در هر بار درخواست می کند. آمار تخمینی نشان داده که همین حالا 66% از سایت های دنیا از این مشکل برخوردارند ! بهتر است بدانید که بسیاری از بانک ها، خبرگزاری ها وب سایت های ثبت دامنه و ... ایرانی و خارجی و حتی یاهو نیز از این مشکل برخوردار بوده و هستند.اطلاع رسانی ها در حال انجام است و بسیاری از خبرگزاری ها در حال اطلاع رسانی هستند. دلیل اینکه گفتم 2 روز از اینترنت استفاده نکنید این بود که اگر شما هر فعالیتی در اکانت های خود در سایت ها انجام دهید اطلاعات شما برای هکر ها به نمایش در می آید ! حتی اگر آن سایت را باز کنید ! بهتر از قبل از باز کردن هر سایتی ابتدا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای چک کردن وب سایت های آسیب پذیر می توانید از ابزار زیر استفاده نمایید:

ابزار تست امنیتی بیان

اطلاعات بیشتر در مورد این باگ امنیتی

  • ۱ نظر
  • ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۹

احتمالاً شما هم هر بار که با مقوله‌ی طراحی و خصوصاً طراحی وب در این روزها سر و کار داشته باشید به ناچار با عبارت «طراحی تخت» روبرو خواهید شد. با وجود اینکه شیوه‌ی طراحی تخت وب از چندین سال پیش تاکنون با محبوبیت روز افزون روبرو بوده، اما به نظر می‌رسد با روی‌آوردن شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به استفاده از زیبایی‌های طراحی تخت، محبوبیت این زبان طراحی نیز با رشد انفجاری روبرو شده است. اما این طراحی به اصطلاح تخت به کلی از کجا آمده؟ و چرا ما در فضای وب شاهد بهره‌گیری از آن هستیم؟ همانند هر چیز دیگری در طراحی، دانستن اینکه یک تکنیک یا شیوه چه ریشه‌ای داشته و از چه تاریخچه‌ای برخوردار است خواهد توانست در انتخاب شیوه‌های طراحی مورد نظر بصورت پخته‌تری به شما کمک کند. همچنین در صورتی که یکی از مصرف‌کنندگان عمده‌ی محصولاتی با طراحی تخت هستید، ادامه‌ی این مقاله بی‌شک مورد توجه شما قرار خواهد گرفت

  • ۰ نظر
  • ۱۹ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۶

این روزها خیلی از وردپرس کاران عزیز با پلاگین All in one seo pack آشنا هستند. این پلاگین محبوب برای بهبود سئو وب سایت های وردپرسی ساخته شده و کاری از کمپانی سمپر پلاگینز هستش. این کمپانی قیمت این پلاگین رو ماهیانه 49 دلار گذاشته است. بر اساس تجربه شخصی بنده این پلاگین یکی از بهترین ها در زمینه بهبود سئو سایت های وردپرسی بوده و استفاده از آن بی نتیجه نخواهد ماند ! شما می توانید این پلاگین را به صورت رایگان به همراه کد لایسنس (نال شده) از بلاگ من دریافت کنید.

  • ۰ نظر
  • ۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۴۹

آزادی سربازان وطن را به همه ایرانیان تبریک عرض می کنم. به گزارش فارس، ساعتی پیش خبر آزادی مرزبانان ربوده شده کشورمان از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل منتشر شده است.

  • ۳ نظر
  • ۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۶

از آنجایی که این خبر برایم جالب بود، خواستم برای شما هم بنویسم. محققان رایج ترین کلمات و جملاتی که کاربران با استفاده از تلفن همراه خود به دیگران ارسال می کنند را اعلام کردند که ابراز عشق و علاقه کردن در صدر این جملات قرار دارد.گروهی از پژوهشگران شرکت  SwiftKey اپلیکیشنی را برای صفحه کلید ارائه و آن را برای دانلود عرضه کردند و سپس با استفاده از نوعی نرم افزار رایج ترین کلمات تایپ شده را ارزیابی کردند. 
آنها با بررسی بیش از یکصد میلیون دستگاه ضمن شناسایی این جملات رایج دریافتند کاربران تلفن همراه از آنچه که تصور می شود مودب تر هستند. 

  • ۲ نظر
  • ۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۰۸

مطمئنم خیلی ها با این لوگو آشنا نیستند ! ولی جالب است بدانید که این لوگو نیز نماد کمپانی قدیمی نوکیا است ! بگذریم...

خبری مطالعه کردم که برایم واقعا جالب بود. برایتان جالب است که بدانید اگر تلفن‌های شاخص دیروز به سیستم‌عامل مدرن و دوربین کارآمد امروزی مجهز می‌شدند به چه شکل در می‌آمدند؟ نوکیا در بلاگ خود تصویری از تلفن 3310 جدید با سنسور ۴۱ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل ویندوز فون را منتشر کرده است.

  • ۰ نظر
  • ۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۴

در جایگاهی نیستم که به کسی بتوانم هشدار بدهم ! امّا قدرت روسیه در صنعت IT به نظر شخصی من بسیار فراتر از تصورات سران غرب و آمریکاست ! چشم های جهانیان ماه گذشته به اخبار روسیه-اکراین و کریمه بود. نگاههای صلح طلبانه  به المپیک سوچی بود که بحران در اکراین و ویکتور یانوکویچ رییس جمهور برکنار شده توسط مردم، همه چیز را عوض کرد. رفراندوم در مورد کریمه و الحاق آن به روسیه غرب را عصبانی کرد تا اینکه لیست جدیدی از تحریمها جلوی یکدیگر گذاشته شد و نگاههای خوش بینانه با ورود ارتش روسیه به کریمه به کلی نابود شده و تحریم و بلوکه کردن داریی های مقامات روس در امریکا (و اروپا کمتر، به خاطر وابستگی به گاز روسیه) یک جنگ تمام عیار سرد را رقم زده است، مشابه تحریم هایی که غرب علیه ایران به اجرا گذاشت، غرب می خواهد روسیه را تنبیه کند اما آیا می تواند چنین کاری کند؟ 

  • ۱ نظر
  • ۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۸

فکر می کردم این قضیه دیگر تمام شده. اما امروز از طرف پدرم در Viber پیغامی آمد که به خلیج فارس رای بده ! پدرم را توجیه کردم اما فکر کردم بد نیست دوستانی که آگاه نیستند را هم با دلیل و مدرک مطلع کنم. اگر ایرانی هستید و نام خلیج فارس برایتان اهمیت دارد این مطلب را به اشتراک بگذارید و تا انتها مطالعه نمایید. پیشاپیش از وقتی که می گذارید متشکرم.

هشدار . . .برای بارصدم! دو تارنمای ضدایرانی رای گیری "خلیج فارس یا خلیج***ی" و "کدامین خلیج"، و دشمن ورزی با ایران و ایرانیان و به رأی گذاشتن نام تاریخی و رسمی "خلیج فارس" است.

http://www.persianorarabiangulf dot com/ - و - http://whichgulf dot com/

در ماه مه ۲۰۱۰ یک تارنمای ضد ایرانی بنام "خلیج فارس یا خلیج***ی" راه اندازی شد که نام خلیج فارس را زیر پرسش برده و آنرا به رای گیری گذاشت که ما به همه هشدار دادیم که از آن دوری جویند؛ ولی متاسفانه هشدارهای ما بی اثر بوده و بسیاری از هم میهنان فریب آنان را خورده و در رای گیری شرکت کرده اند!

سلام به بازدیدکنندگان و خوانندگان عزیز هذیون ! ممنون بابت کامنت های زیباتون و لطفی که به من دارید. ای کاش همه پست های من انقدر نظر و دیدگاه داشت. امروز کمی وقتم آزاد بود و تصمیم گرفتم برم سراغ خانه اوّل ! ممکنه خیلی از دوستانی که بلاگ من رو می خوانند درباره هک و هکرها چیز زیادی ندونند. در ابتدا بهتره بگم عکس های ترسناک و اسکلت ها و ... هیچ ارتباطی به هکرها نداره پس خواهشا قبل از مطالعه این پست این تصویر رو از دهنتون پاک کنید.

جمشید دانایی فر تنها درجه دار از میان پنج مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش العدل به شهادت رسید. بنده به خانواده ایشان و تمام ایرانیان در جهان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم که مقامات هر چه سریعتر این قضیه را پیگیری کنند و دیگر سرباز های باقی مانده را آزاد سازند.

  • ۰ نظر
  • ۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۴:۴۶

خانه ظهیرالاسلام واقع در خیابان شهید قائدی عمارتی قدیمی مربوط به اواخر دوره قاجار است. این بنا که تلفیقی از معماری ایرانی و فرنگی است دارای گچبری های بسیار زیباست. چند وقت پیش خبرگزاری ها اعلام کردند که این خانه در حال تخریب است و 2 ماه بعد همشهری به نقل از مهدی حجت (معاون میراث فرهنگی)، خبری با عنوان خانه ظهیرالاسلام از خطر تخریب نجات یافت خیال خیلی ها را راحت کرد ! عکسی که روز 1 فروردین 1393 از خانه ظهیر الاسلام گرفتم نشانگر همه چیز است ...

  • ۱ نظر
  • ۰۳ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۵

 این هم عیدی من به دوستان عزیزم. هر چی فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم که با چه چیزی می تونم همه شما عزیزان رو خوشحال کنم به غیر از شارژ ایرانسل ! تعداد 10 عدد شارژ ایرانسل با ارژش های مختلف و به صورت قرعه کشی برای 10 نفر اوّلی که زیر این پست نظر بگذارند اهداء خواهد شد. [10 عدد شارژ ایرانسل برای کاربران عزیز ارسال گردید.]