چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

خیلی وقته میخوام این پست رو بنویسم وقت نکردم. اون گوشی که دست همه اعضای خانوادست، دشمن اصلی همه معاشرت های خانوادگیه ! هر کی هرجا که میره گوشی دستشه داره اینستاگرام چک میکنه، گروه های وایبرشو چک میکنه یا مشعوله کار کردن با گوشیشه !

بعضی اوقات دوست دارم از یه سری صحنه ها عکس بگیرم. کل خانواده بدون اینکه با هم حرف بزنن سرشون توی موبایل هاشونه و هر از چندگاهی لبخند میزنن، از خنده غش میکنن یا میگن آخی !

گوشی های هوشمند خیلی خوب هستن، خیلی زندگی رو راحت و جالبتر کردن، در آینده هم قراره نقش بسیار پررنگتری در زندگی ما داشته باشن، ولی نباید بگذاریم که یه سری قشنگی های ذات زندگیمون رو از ما بگیرن. ای کاش به خودمون و خانواده هامون خیانت نکنیم.

همین اوّل این خبر خوب رو بدم که قراره در انتهای این مطلب 4 سرویس خوب بهتون معرفی کنم. هر شخصی که وارد دنیای وب میشه نیاز به هاست و دامنه داره. متاسفانه از اونجایی که هنوز کشور عزیزمون در زمینه رسیدگی به مسائل مهم درباره وب به کیفیت مناسبی نرسیده (البته اینو باید بگم که واقعاً با سرعت خوبی داریم پیشرفت می کنیم)، هر کس که دلش میخواد میاد یه هاستینگ و ثبت دامنه راه میندازه و شروع می کنه به فروختن.

کاملاً عادیه که هاستینگ بعد از داشتن حتی 10 مشتری به مشکلاتی برخورد کنه که حل کردنش نیاز به تخصص داره. و از آنجایی که بسیاری از افرادی که هاستینگ راه میندازن به اندازه لازم تخصص ندارن تصمیم های اشتباهی میگیرن. منظور از تصمیم های اشتباه اینه که جواب مشتری رو نمیدن، بد قولی میکنن و به جای اینکه کار رو به کاردان بسپرن خودشون میوفتن به جون پنل نمایندگی یا سرور مجازیشون و سایت محبوب گوگل !