چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

این روز ها خبر فیلترینگ تلگرام از رسانه های مختلف به گوش می رسد. موضوعی که دیگر از کنترل وزارت ارتباطات خارج بوده و سازمان ها و ارگان های مختلف وارد عمل شده اند. از طرفی انتشار اخبار از سوی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با عنوان اینکه تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۷ فیلترینگ تلگرام قطعی و اجرا خواهد شد و از طرفی دیگر دفاع ریاست جمهوری کشور از موضوع فیلترینگ با عنوان اینکه کام مردم را تلخ نکنید.

سردرگمی صاحبان بیش از ۷۰۰.۰۰۰ کانال تلگرامی که زحمات شبانه روزی زیادی برای محتوای کانال هایشان کشیده اند، افرادی که در فضای تلگرام مشغول درآمدزایی بوده و همچنین ۴۵ میلیون نفر مردمی که اخبار، سرگرمی، ارتباطات و بخش عظیمی از نیازهایشان را از طریق اپلیکیشن تلگرام برطرف می نمایند.

امروز می خواهم تلگرام و فیلترینگ تلگرام را از جهات مختلف یا به قولی خوب، بد، زشت بررسی کنم. شاید برای بنده به عنوان موسس و کارآفرین این حوزه آسان نباشد که از ورود احساسات به نوشتار این مطلب جلوگیری کنم. چرا که امروز، اولین روز کاری سال ۱۳۹۷ نمی دانیم در جلسه شروع سال کاریمان باید پرانرژی باشیم یا ناراحت ! معمولا جلسات اول سال با انرژی زیاد و امید بسیار همراه است. اما جلسه امروز ما، عجیب متفاوت بود !

  • ۱ نظر
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۰