چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

لعنت بر Kerio

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲

سلام به دوستان عزیزم. تقریبا همه ما حداقل یکبار با صفحه آبی ویندوز یا همان "صفحه مرگ آبی" برخورد کرده ایم ! این صفحه که در برخی افراد باعث ترس، برخی نفرت و برخی دیگر عصبی شدن می شود زمانی نمایش داده می شود که ویندوز با یک مشکل خیلی اساسی برخورد کند ! معمولا اینگونه مشکلات در حد سخت افزار هستند. یعنی ممکنه شما یک Flash memory یا یک Ram که اتصالی دارد و یا با مشکل مواجه است را به کامپیوتر خود وصل کنید و با این صفحه رو به رو شوید ! در ابتدا باید بهتون بگم که از این صفحه نترسید و وسط کار این صفحه به هیچ عنوان سیستم خود را ریستارت یا خاموش نکنید !!!

وقتی صفحه مرگ ویندوز به نمایش در می آید خیلی ها میترسند و احساس میکنند سیستم در حال نابود شدن است ! بر عکس ! زمانی که این صفحه نمایش داده می شود، ویندوز تمام اطلاعات حافظه جانبی را به حافظه فیزیکی منتقل می کند تا یک ریستارت امن داشته باشید ! و اگر کامپیوتر خود را ریستارت یا خاموش کنید بعد از بالا آمدن سیستم با مشکلاتی از قبیل بوت نشدن، هنگ اساسی ویندوز و ... رو به رو خواهید شد که چاره آن هم "boot with last known good configuration" می باشد !

ولی خیلی از ایرانی ها نمی دونن که چرا با این صفحه برخورد میکنن ! مثلا خود من ! بارها با این صفحه برخورد کردم و هرکاری بگید انجام دادم تا دلیلش رو بفهمم ! آنالیز های مختلف سیستمی، بک آپ از Bios و بسیاری از کارهای دیگه که هیچ کدوم جواب نداد !

در آخر با کمی توجه به این صفحه دیدم مشکل از tcpip.sys است و تنها با یک حدس به این نتیجه رسیدم که مشکل از Kerio VPN می باشد ! متاسفانه ما برای استفاده از بسیاری از وب سایت ها در ایران نیاز به VPN داریم و خیلی ها مثل من اصلا به فکرشون هم نمیرسه که این مشکل از Kerio میتونه باشه !

دلیل وقوع این حادثه هم برخورد فایروال نرم افزار Kerio می باشد ! برای رفع مشکل خود ابتدا فایل Kerio Service Updater رو نصب کنید و ورژن جدید Kerio VPN Client رو هم نصب کنید و سیستم خود را حتما ریستارت کنید! به همین سادگی . این پست رو ارسال کردم تا دوستان مبتدی بتونن مشکل خودشون رو حل کنن و دوستان حرفه ای هم، مثل من ساعت ها درگیر فایل های سیستمی و بایوس و ... نشوند

 

پ.ن : به اینکه ویندوز شما 64 یا 32 بیت هست و اینکه کدوم نسخه از کریو رو نصب کردید هم دقت کنید چون باعث همین مشکل می شود.

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۷)

عکس بزرگتر میزاشتی میدیدم چی نوشته !!!
من تا حالا با این صفحه برخورد نکردم ...
کل صفحه آبی میشه ؟ اون وقت Kerio Service Updater رو چه جوری نصب کنیم با این که صفحه به صورت کامل آبی هست و چیزی نیست ...
ممنون
پاسخ:
شما توی گوگل سرچ کن : Windows Blue Screen Death
بلد بودم گوگل سرچ کنم :|
شما که مطلب قرار دادی توضیحات کامل هم میدادی ;)
  • محمد تیموری پابندی
  • چرا می زنی javad جان؟
    کامنت های من انگاری این روزا تند شده :D
    چیزی نگفتم محمد جان .
    گفتم شما که لطف میکنی مطلب رو قرار دادی کامل ترش میکردی همین !
    واگر نه خودم گوگل کردن رو خوب بلد بودم .
    شرمنده سینا جان ...
    با سلام خدمت آقای احمدی نشاط

    میخواستم بدونم این وبلاگتون از چه سایتی سرویس دهی میشه ؟ یا اینکه شخصی طراحی شده ؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام. این وبلاگ توسط مدیریت محتوی اختصاصی "رسانه متخصصان اهل قلم" به آدرس اینترنتی "blog.ir" سرویس دهی میشه.

    موفق و پیروز باشید
    ممنون
    پاسخ:
    قربانت
    سلام سینا جان
    امید وارم خوب باشی !
    از این ارور بد تر موقع نصب ویندوز هست مخصوصاً اگر لب تاب باشه !!!
    به قول یکسری از دوستان مغز پی سی تو هارد خاک رفته :دی
    پاسخ:
    :)) دقیقا !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی