چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

10 عدد شارژ ایرانسل عیدی

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳

 این هم عیدی من به دوستان عزیزم. هر چی فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم که با چه چیزی می تونم همه شما عزیزان رو خوشحال کنم به غیر از شارژ ایرانسل ! تعداد 10 عدد شارژ ایرانسل با ارژش های مختلف و به صورت قرعه کشی برای 10 نفر اوّلی که زیر این پست نظر بگذارند اهداء خواهد شد. [10 عدد شارژ ایرانسل برای کاربران عزیز ارسال گردید.]

برای دریافت شارژ بهتر است که از شماره تلفن خود استفاده کنید تا شارژ به صورت مستقیم به سیم کارت شما واریز شود. در صورتی که مایل به ارسال شماره تلفن خود نبودید می توانید ایمیل خود را وارد نموده تا کد شارژ برای شما ایمیل گردد.

پیشنهاد می کنم استفاده از ایمیل های مختلف برای دریافت شارژ رو به هیچ عنوان امتحان نکنید ! البته مطمئنم که کاربران بلاگ من این راه ها رو نمی روند ...

موفق باشید.

نظرات  (۱۶)

واسه من بفرست!
پاسخ:
شارژ به صورت مستقیم به خط شما واریز شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
بفرست
پاسخ:
شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
سلام
برا شارژ نزدم

عید شما مبارک

امید وارم موفق باشی سینا جان

بلاگ خیلی جالبیه
پاسخ:
شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
نظر، زیر "این" پست!
پاسخ:
شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
سلام

حاج سینا شما بدون شارژ دادن هم واسه ما عزیزی.

امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
سلام حاجی اگر لطف کنی به ایمیل ام بفرستی خیلی خوشحال میشم
پاسخ:
شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
سلام
داداش اگه همراه اول میتونی به ایمیلم بفرست
***** راستی عیدتون مبارک *****
پاسخ:
شارژ ایرانسل اشتباها به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
سلام وبلاگ خوبی داره .همیشه دنبالش میکنم.
پاسخ:
شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.

ممنون بابت دنبال کردن بلاگ من.

سال نو مبارک
سلام تازه با وبلاگت اشنا شدم.وبلاگ خوبی داری.
پاسخ:
سلام. ممنون بابت نظرتون و اینکه خوشحال میشم وبلاگم رو دنبال کنید

شارژ ایرانسل به ایمیل شما ارسال شد

موفق و پیروز باشید
سلام

عید شما مبارک


پاسخ:
سلام . شارژ ایرانسل ارسال شد

عید شما هم مبارک

ممنون که وبلاگ من رو دنبال میکنی.

موفق باشی
سلام سال نو مبارک
پاسخ:
سلام. سال خوبی رو براتون آرزو می کنم.

ممنون بابت تبریک.
سلام آقا سینا.عیدتون مبارک........
ایول به این دست و دل بازیتون!
پاسخ:
سلام. سال نو شما هم مبارک.

لطف دارید. من افرادی که برام ارزش قائل میشن و نوشته هام رو میخونن رو دوست دارم و سعی می کنم همیشه قدردانی کنم.

ممنون از تعریفتون

موفق باشید
mersiii:-):-):-X
پاسخ:
خواهش میکنم ناقابل بود.
من چی
😭
واقعا ممنونم شمارا گولید گل
واقعا ممنونم شمارا گولید گل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی