چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

توسعه دهنگان، مفت کار نکنید!

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲

سلام. یکی از مسائلی که خیلی من و دوستانم رو اذیت میکنه اینه که خیلی از دوستان عزیز و همکاران دارن باعث میشن که قیمت کارهای شاخه IT ، مخصوصا در زمینه های برنامه نویسی و طراحی وب سایت در ایران پایین بیاد و همین روند باعث کاهش کیفیت پروژه ها میشه. من از صمیم قلب از دوستانی که با قیمت های بسیار پایین پروژه های مختلف رو قبول میکنن خواهش میکنم که دست نگهدارند !

کار هایی که در شاخه IT قرار می گیرند، برخلاف فکری که مردم درباره ما میکنند واقعا زحمت خیلی زیادی دارن. کاملا درسته که هزینه های پروژه های تکنولوژی محور بر اساس علم و دانش مجری پروژه تعیین میشه، ولی به کارگیری این علم کار آسونی نیست !

یک مثال خیلی ساده...

انتقال و پیوند 2 تا دیتابیس Mysql که از یک جنس هستند نیاز به علم خیلی زیادی نداره ! ولی زحمت داره ! وقت میخواد ! حوصله میخواد ! پیشنهاد میکنم فقط کمی بیشتر برای وقتتون ارزش قائل بشوید .

به جدول زیر نگاهی بیندازید، حقوق متخصصان IT در ایالات مختلف آمریکا است :

کلورادور 107.640 دلار
ویرجینیا 90.782 دلار
کالیفرنیا 90.059 دلار
نیویورک 90.000 دلار
مریلند 89.448 دلار
نیوجرسی 88.736 دلار
ماساچوست 88.658 دلار
کانکتیکت 84.747 دلار
دلاویر 82.273 دلار
مینه سوتا 81.438 دلار

 

ارقام فوق که از روزنامه دنیای اقتصاد درج کردم، حقوق IT ایالات مختلف آمریکا بود ! کمترینشون که میشه هشتاد و یک هزار و پانصد دلار (حدودا) با فرض بر اینکه دلار 3 هزار تومان باشد برابر است با : دویست و چهل و چهار میلیون و پانصد هزار تومان ...

حالا پروژه های سنگین رو قیمت های سبک بدید ! طراحی وب سایت رو با مبلغ هایی مثل 400 هزار تومان اجرا کنید...

باعث میشید که حقوق دعا نویسی بیشتر از برنامه نویسی باشه توی کشورمون و کیفیت پروژه ها هم پایین میارید

 

امیدوارم موثر باشه حرفهام و با Share کردن این پست کمکی به دنیای توسعه دهندگان ایرانی کنید.

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام سینا جان


من البته تو زمینه برنامه نویسی و طراحی وب کمی تازه کار هستم ولی نمونه کامل این بحث رو میشه در سایت هایی مثل ****** * **** **** دید .

البته چنین سایت هایی خیلی هم خوب هستند ولی اماتور هایی که جولان میدن خیلی وضع رو بد کردند .

با تشکر از مطلبت
پاسخ:
سلام کاظم جان. شرمنده من وب سایت هایی که معرفی کردی رو پاک کردم چون اصلا نمیخوام این وب سایت ها به هیچ عنوان تبلیغ و ترویج شن ! 

ممنون که مطالعه کردی

موفق باشی
خخخخخخ سلام سینا جان

آقا منم تا حدودی فکر می کردم قیمت پایین میتونه مشتری بیشتری بیاره!

قبلا هم ی جایی همچین پستی رو خوندم.ولی الآن دیگه کاملا موافقم باهات!wink

بعضی وقتا هم خودشون وقتی نمیخوان پول بیشتری بدن چ میشه کرد؟!
( حالا فکر کن خودتم پول لازم! )

ب نظرت چیزی ب نام گارانتی دادن تو طراحی اصلا میتونه مفید باشه؟

آرزوی بهترین ها . . .

پاسخ:
100 درصد گارانتی میتونه مفید باشه ! ولی اگر همه طراحان وب قیمت های واقعی به مشتری اعلام کنن (عموما این قیمت ها از یک میلیون تومان شروع می شوند) دیگه کسی نمی تونه نخواد پول بیشتری بده . و اینکه حضور در وب کاملا برای همه شرکت ها ضروریه.
هرچقدر هم که پول لازم باشی نباید قیمت کارت رو بیاری پایین (به نظر من البته)

موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی