چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

چاپ نکنید ! زشته !

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲

چند وقتی بود که بلاگم رو آپدیت نکردم و می بینم که بازدید از 500 نفر در روز رسیده به 40 نفر ! انشاا... از این به بعد روزانه سعی میکنم آپدیت کنم بلاگ رو تا شما دوستان رو هم دلسرد نکنم. امّا امروز میخوام یه انتقاد کنم از روزنامه های ایرانی و همینطور پلیس فتا !

من شخصا فعالیت پلیس فتا در ایران رو خیلی خوب و حرفه ای می دونم ! ولی برای سازمانی که در دستگیری هکر های سارق چند صد میلیونی موفق بوده خیلی زشته که همچین خبری رو چاپ یا حتی در سطح اینترنتی رسانه ای کنه .

ردیابی سارقان اینترنتی و کلاهبرداری های اینترنتی اصلا کار آسونی نیست ولی پلیس فتا در آن کاملا موفق بوده. مخصوصا پلیس فتا اراک که موفق ترین و به عبارتی پر پرونده ترین پلیس فتا ایران هست. ولی دستگیری همسایه به دلیل استفاده غیرقانونی از اینترنت وایرلس شخص دیگر بیش از یک شوخی نمی تونه باشه !

اگر به دید قانونی بخوایم نگاه کنیم این کار کاملا غیر قانونی است و نوعی سرقت حساب میشه ! ولی اینکه این خبر در روزنامه چاپ شه که "ما کسی رو دستگیر کردیم که از اینترنت همسایه اش یواشکی استفاده میکرد" به نظر من اصلا منطقی نیست !

از دوستانی که در روزنامه ها هستند و ممکنه این مطلب من رو بخونن خواهشمندم کمی صرفنظر کنند در چاپ اخبار دستگیری هکرهای ایرانی و این نوع پرونده های پیش پا افتاده رو به دید عموم نرسانند ! البته موارد مثبت اخلاقی هم در چاپ این خبر وجود دارد، ولی از دید افراد حرفه ای در دنیای سایبر باعث تمسخر خواهد شد، نه درس عبرت !

 

منبع: عکس خبر چاپ شده در سایز بزرگ

 

موفق باشید

نظرات  (۲)

اره خیلی خوبه منتظریم...................
و درمورد این موضوع هم باید بگم به نظر من حرفت درسته ولی یک جیب بر چون جیب بره که نباید بی گناه بشه از طرفی هم گرفتن یک جیب بر هنر نمایی نیست که بخواد کارش به رسانه کشیده بشه
پاسخ:
گرفتن یه سری جیب بر ها هنر هست وافعا ! ولی این نوع جیب بر ها به نظرم مساله اش حل بشه خیلی بهتر از اینه که رسانه ای شه !
=))
عجب :D
شاید خواستن بفهمونن به مردم که این شوخی های کوچیک جرم محسوب میشه و ... :D
شاید روزنامه ها دیگه خبری نداشتن :))
شاید این جمعه بیاید :))
پاسخ:
شاید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی