چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

دوستان درخواست قالب های فارسی کردند . اما باید توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری قالب های فارسی ، یا باید قالب سایت ها بدون رضایت مدیران آنها کپی و پست شوند و یا باید بنده قالب طراحی و یا فارسی سازی کنم که متاسفانه به دلیل مشغله های بسیار زیاد امکان این کار شاید در ماه یک بار باشد . بنابراین تصمیم گرفتم قالب هایی که در سایت ها به اشتراک گذاشته می شوند را گلچین و در اختیار دوستان عزیزم قرار دهم . برای به اشتراک گذاری اولین قالب فارسی ، قالب سایت نوین بنر انتخاب خوبی است و از امکانات مناسبی نیز برخوردار است

امکانات قالب عبارت اند از :

  • دارای اسلایدر حرفه ای
  • دارای بخش آخرین اخبار
  • دارای بخش برخی مشتریان
  • دارای بخش پرژه های در حال انجام
  • دارای بخش آیا می دانید
  • دارای بخش لوگوی دوستان در مکان مناسب

توضیحات قالب :

برای تنظیم قسمت های پشتیبانی آنلاین و همکاری ودرباره سایت و پروژه های درحال انجام و قسمت سامانه مشتریان و پرداخت آنلاین در قسمت تنظیمات قالب
برای اضافه کردن نمونه کارها و تعرفه ها و .. قسمت برگه ها
برای ارسال خبر از قسمت افزودن نوشته و دسته اخبار

 

مشاهده دمو قالب

دانلود قالب

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۵)

Dislike !!!
پاسخ:
چرا ؟؟؟
همچیو چسبونده یه چیزی ساخته !!!
پسر عمم(10 سالشه) با paint بشینه طراحی کنه , از این بهتر میشه ! :D
آقا سینا سایت مذکور راضی هستند از این کار ... ؟

ممکنه سایت های دیگر بدون اجازه قالب این سایت را قرار داده باشند !!!
پاسخ:
سایت نوین بنر کاملا با رضایت قالب رو به اشتراک گذاشته است
سلام من بازم میخوام انتقاد کنم :دی
ببین اقا من به شخصه میام سایتت چون تکه مثلا اینکه قالب های پولی رو رایگان میزاری ولی وقتی اون قالب به اشتراک گذاشته شده خب هرکی بخواد میره برش میداره . وباید اضافه کنم که این نظرم راجه به نحوه ی مطلب دهی بود نه خود قالب و در مورد خود قالب هم باید بگم قشنگه و ممنون
------
فرهاد تهرانی
پاسخ:
پس از این به بعد فقط قالب هایی که خودم فارسی سازی میکنم رو منتشر میکنم فرهاد جان
سلام
خیلی خیلی قالب باحال و حرفه ای هست .
تشکر از شما و مدیر نوین بنر
پاسخ:
قربانت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی