چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

گوگل می خواهد برای مردم بدون اینترنتی که در مناطق دور افتاده زمین زندگی می کنند ، اینترنت قراهم کند ; آن هم با استفاده از بالون هایی که آنتن ها را در ارتفاع بالای جو حمل می کنند . آنها کارشان را از خانه یک کشاورز نیوزلندی شروع کردند که در روستای دور افتاده زندگی می کند.

آنها یک توپ قرمز رنگ بالای خانه او نصب کرده اند که در واقع یک آنتن است . این آنتن با فرستنده دیگری که توسط بالون در ارتفاع بالای جو حمل می شود ارتباط برقرار کرده و اینترنت را به خانه این کشاورز و همسرش می آورد. گام اول این آزمایش در منطقه "کری چرچر" انجام می شود که قرار است طی آن 50 نفر در این منطقه دور افتاده صاحب اینترنت بالونی شوند .اگر همه چیز به خوبی پیش برود آن وقت این مقدمه ای خواهد بود برای راه اندازی اینترنت برای بخش بزرگی از مردم که از دسترسی به آن محروم هستند . تا پیش از این مشکلات هوا کردن بالون های مرتفع از جمله موانع پیش روی این طرح بود ; اما حالا که به هوا فرستادن آنها راحت تر و مطمئن تر شده است می شود از آنها برای بردن اینترنت به مناطق دور افتاده جهان استفاده کرد. این بالون ها باید به ارتفاع 18 کیلومتری برسند که دو برابر بالاتر از پروازهای تجاری رایج است و به این ترتیب خطری هم تهدیدشان نمی کند . نام این پروژه Loon می باشد .

 

فرض کنید در آینده ای نه چندان دور در دریا یا در قطب به راحتی به اینترنت دسترسی خواهید داشت ...

نظرات  (۱)

  • فرهاد تهرانی
  • سلام خیلی جالبه میگم حتما سرعت این نت بالونی از سرعت نت ما هم بیشتره :دی
    راستی میشه یه بخش در کار نظرات بزاری برای شکلک ها ی مختلف :دی
    و یه چی بابا سابقه کاریت زیاد ها انشاالله سبقهت یهروز یه سایت کامل بشه و درضمن سایت سنلیکس . اینفو چچی شد
    پاسخ:
    احتمالا همینطوره :))

    سینالیکس رو دارم کامل میکنم هنوز وقت نکردم تمومش کنم . هذیون هم هنوز خیلی کار داره ! خبرنامه ، نظرات ، بقیه صفحات سایت ! کامل کردن بخش مقالات و درباره من .... کلی کار داره هنوز ! خدمات رایگان ! صبر داشته باش :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی