چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

مشکل Down شدن سایت بعد از نصب قالب

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲

یکی از مشکلاتی که خیلی از وبمستر های وردپرس ممکنه بهش برخورد کنن Down شدن سایتشون بعد از نصب یک قالب هستش . یکی از دلایل انعطاف پذیری خیلی زیاد سیستم مدیریت محتوی "وردپرس" قالب هاش هستند . به خاطر اینکه انقدر دست طراح قالب توی طراحی باز هست که میتونه کاری کنه کسی باور نکنه این سایت روی Wordpress طراحی شده ! در طراحی قالب وردپرس علاوه بر استفاده از پلاگین های مختلف و استفاده از زبان های مختلف برنامه نویسی شما میتوانید از Function های مختلف هم استفاده کنید ! بنابراین قالب قسمت مهمی از یک سایت وردپرس به حساب میاد !

دلیل اینکه شما بعد از فعال کردن قالب سایتتون Down میشه استفاده از کدها یا فانکشن هایی است که سرور با اونا آشنایی نداره ! بنابراین با ویرایش فایل Functions.php میتونید این مشکل رو حل کنید. این هم شایان ذکر است که فقط سایت Down نمیشه ، بلکه wp-admin هم دیگه بالا نمیاد . بنابراین باید از کنترل پنل هاست این فایل رو ویراش کنید و مشکل رو برطرف کنید .

اما برای بالا آمدن دوباره سایت ،برای مثال در موارد اورژانسی می توانید قالب را حذف کرده و با استفاده از wp-admin قالب دیگری را فعال کنید .

نظرات  (۱)

جالب بود من خیلی به این مورد برخوردم و معمولا کد خطای فانکشنم میده
ولی یه ایراد به نوشتتون اونم اینکه به نظر من کسی که وارد نباشه از مطلبتون چیزی متوجه نمیشه
یکمی ساده تر بنویس سینا جان :)
پاسخ:
رو چشمم . حتما . ممنون بابت نظرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی