چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

یاهو تحریم هایش را علیه ما برداشت !

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

پس از حدود یک ماه تلاش و رایزنی گروه های ایرانی خارج از کشور، سرانجام غول اینترنی «یاهو» از محدودیت هایی که علیه ایرانیان وضع کرده بود، عقب نشینی کرد.

تدبیر نوشت؛ شورای ایرانیان آمریکایی (نایاک) با انتشار خبر مربوط به لغو محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت «یاهو» برای کاربران ایرانی اشاره می کند که ایرانیان مقیم داخل و خارج ایران از این موضوع استقبال کرده اند.

در این باره می افزاید: شرکت «یاهو » که پیش تر محدودیت هایی را بر کاربران ایرانی برای ساخت ایمیل و استفاده از خدمات آن شرکت وضع کرده بود اینک تضمین داده که ایرانیان قادر خواهند بود تا ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی حساب کاربری تازه افتتاح نمایند. این اقدامی قابل توجه است چرا که پیش تر شرکت «یاهو» اعلام کرده بود به دلیل تحریم های وضع شده از سوی آمریکا علیه ایران آن شرکت با محدودیت*هایی در زمینه ارائه خدمات به کاربران ایرانی مواجه شده است.

خودم هم الان رفتم و سایت یاهو رو چک کردم. از دیدن اسم ایران در لیست کشور ها خوشحال شدم.

 

موفق باشید

نظرات  (۴)

سلام.
میدونن کدوم تحریمو بردارن!!!!
دشمنو دست کم نگیریم
پاسخ:
چی بگم...
  • فرهاد تهرانی
  • یوووووووووووووو هوووووووووووووووووووووو
    سلام -شما کلاس های تست نفوذ وب هم برگزار میکنید ؟
    پاسخ:
    سلام. کلاس عمومی خیر. امّا سمینار و کلاس خصوصی بله.
  • محسن اشکبوس
  • با عرض سلام.من به عنوان یک ایرانی دیگه نمیرم ایمیل یاهو بسازم.تحریم رو برداشته !،من خار نمیکنم خودم و کشورم ایرن رو که بخوام از سرویس های این شرکت استفاده کنم.اینبار منم که تحریم میکنم یاهو را یک ایرانی.اینا باید بفهمند با ایرانی در نیفتند.ایران قطعه غیور مردانه،نه ذلیلان و ملتمسان غرب.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی