چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

مقاله آموزشیXML

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳

این مقاله به درخواست یکی از دوستان (در قسمت نظرات) قرار داده شده. ایجاد فناوری XML یا زبان نشانه‌گذاری امتدادپذیر را باید بدون تردید یکی از بزرگترین و اساسی‌ترین گام‌هایی به حساب آورد که در مسیر حل مشکل مقیاس‌پذیری در اینترنت مدرن برداشته شده است. پس از ایجاد XML توسط کنسرسیوم وب جهان‌شمول در سال ۱۹۹۶ دست‌اندرکاران بسیاری از پروژه‌های محاسبات گسترده به آن روی آورده‌اند. به عنوان نمونه، تقریباً تمامی فناوری‌های خدمات وب، گرافیک برداری مقیاس‌پذیری، RDF و بسیاری از موارد دیگر تنها با XML انجام‌پذیر است. بر خلاف سندهای HTML و XHTML که در آنها از عناصر و بر چسب‌های از پیش تعبیه‌یافته استفاده می‌کنیم، در سندهای XML تمامی بر چسب‌ها را خود نامگذاری و انتخاب می‌کنیم. اگر چه برچسب‌های متعددی می‌تواند در هر سند موجود باشد، فقط یکی از آنها نقش ریشه و در خود گیرنده سایر برچسب‌ها را بر عهده دارد.

 

برای دانلود مقاله کلیک کنید

نظرات  (۳)

ممنون دادا؛ ولی تو صفحه‌ی اولش که نوشته Learning programming Visual Basic.NET :دی

بعد یه چیز دیگه

راجع‌به xml می‌خواستم خودتون بیشتر راجع‌به این‌که توی اندروید طراحی چطور باید باشه صحبت کنید.
آقا ببخشید مشکلی نداشت فایل اشتباه کردم یه لحظه؛ عنوان و زیر عنوانو قاطی کردم :(

ببخشید :دی
  • فرهاد تهرانی
  • سلام
    سینا تو باید یک خط مشی مطلب گذاری برای این سایت بنویسی الان من نمیگم تو نباید جواب سوال این دوست عزیز رو میدادی ولی مثلن باید میومدی درمورد چنتا مقاله بهترینهارو انتخاب و نظرت رو راجع به اونها میگفتی الان من تفاوت کار تورو با اونایی که کپی پیست میکنن رو نمی فهمم

    پاسخ:
    وقت شد می نویسم چشم.
    برگرفته شده از بلاگ شخصی سینا احمدی نشاط / Hazyoon.ir

    مگه نگفتی مینویسم پست کردن با نوشتن فرق داره هرکی بایک وبلاگ ویک سرچ تو گوگل و ویکی به این مقاله میرسه ولی ارزش کار این مال دوست عزیز امیر هست که وقت گذاشته که ترچمه کرده در هر صورت میدونم توهم خودت اینو نمیخوای ولی کیفیت پستات پایین باشه ولی خوب میدونم توهم برای طراحی یک سایت وقت وانرژی میزاری ولی کیفیت رو فدای کمیت نکن .
    ----------
    باتشکر
    فرهاد تهرانی
    پاسخ:
    من وقتی یه مقاله ای رو میخونم و تاییدش میکنم پست میشه توی سایتم.

    این مقاله رو مطالعه کردم و مختصر و مفید بود.

    توی دسته بندی مطالبم هم یه قسمتی دارم که مقالات مفید رو برای بازدیدکنندگان وب سایتم میذارم.

    موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی