چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

زشته ایرانسل !

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

چند روز پیش متوجه شدم که کسانی که با من تماس میگیرند با پیغام ضبظ شده تبلیغاتی مواجه می شوند که این پیغام اپراتوری به نام Isim را تبلیغ می کند. به نظر من این نوع تبلیغات چیزی فراتر از SPAM هست ! صد رحمت به اسپم ! من هیچوقت حتی از سیستم آهنگ پیشواز هم استفاده نکردم و اینکه ناخواسته برای همه دارندگان خط ایرانسل این پیغام پخش شود .... ! 

واقعا اگر کسی وقتش رو داره خواهش میکنم که از این جریان شکایت قانونی کنه. امیدوارم هیچوقت دیگه شاهد اینگونه تبلیغات ناخواسته نشویم. این حرکت باعث شد که من سریعا خط خودم رو به همراه اول منتقل کنم و امیدوارم که این حرکت باعث از دست دادن تعداد قابل توجهی مشترک از ایرانسل شود که از این پس کمی فکر قبل از اینگونه تصمیمات داشته باشند.

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۱)

داداش منم خیلی از دست این پیامک هاشون کلافه شده بودم عدد 2 رو به 5005 فرستادم یه مقداری از حجم پیامکاشون کم شد...ولی هنوزم ....
کاش یکی پیدا میشد شکایت میکرد ازشون ... من به دوستام گفتم میشه ازشون شکایت کرد ولی اونا میگفتن نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی