چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

دیجی کالا

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲

 امروز چندمین خریدم از دیجی کالا به دستم رسید ! خیلی از دیجی کالا خوشم میاد. یکم درباره اش تحقیق کردم. شرکتی که 4 سال هم از راه اندازی اش نگذشته است بیشتر از 180 نفر پرسنل داره و گردش مالی اش انقدر بالا رفته که ماهیانه 60 میلیون تومان فقط اجاره ساختمانش رو میده ! واقعا جای تبریک داره به مدیرش. متاسفانه تجارت الکترونیک هنوز در ایران به شکل واقعی جا نیوفتاده و دیجی کالا به نظر من اولین شرکت تجارت آنلاین واقعی در ایران است. 

البته بد نیست نگاهی هم به رنک الکسای دیجی کالا بندازید !

آدرس وب سایت: www.digikala.com

 

نظرات  (۳)

آره به نظر من هم همینطور خیلی مفیده مخصئصا سرعت ارسالش عالیه
  • امیرحسین
  • سلام miller هستم از اشیانه من هم از این سات استفاده میکنم عالیه
    پاسخ:
    سلام. خوشحالم به بلاگم سر زدی.

    موفق باشی
    خدا پدر شرکت بیان
    bayan.ir
    رو بیامرزه که طراحی های سایتت بیشترش از روی اون اسکی رفتی

    یعنی قالب رو

    میرسی

    :)

    مرد باش نه اسکی رو D:
    پاسخ:
    این وب سایت روی bayan.ir میزبانی شده و سایت بیان هم لینک شده. بیشتر دقّت کن...

    نظرت رو برای نمایش تایید کردم که فکر نکنی چیزی برای مخفی کردن وجود داره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی