چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

USB 3.1 با سرعت مافوق صوت

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲

سلام به دوستان عزیزم. دلم براتون تنگ شده ! این مدّت خیلی سرم شلوغه و تا 2 هفته آینده شلوغ تر هم میشه. پس برای وقفه در به روزرسانی بلاگم من رو به بزرگی خودتون ببخشید. امشب خیلی خسته بودم و هرکاری کردم خوابم نبرد ! یه مجله برداشتم که بخونم و بتونم بخوابم، امّا به مقاله ای برخوردم که نتونستم درباره اش برای شما ننویسم ! برای همین اومدم سراغ کامپیوتر عزیزم و دست به کار شدم. شاید خیلی ها با این خبر آشنا هستند و یا اطلاعات کاملی دارند ، ولی این پست رو می نویسم برای کسانی که هنوز مطلع نیستند ...

مدت زمان زیادی نیست که از ارائه پورت نسخه سوم USB یعنی USB 3.0 میگذره. پورتی که با سرعت بالای انتقال اطلاعات، به سرعت جای خود را میان کاربران و البته لوازم دیجیتال مختلف بازکرد. این بار گروه تولید این پورت محبوب، نسخه 3.1 یو اس بی را آماده رونمایی کرده اند.

گفته می شود این پورت با سرعت فوق العاده 10 گیگابایت بر ثانیه ارائه خواهد شد و پیش بینی می شود مثل نسخه های پیشین بتواند با استقبال گسترده و قابل توجهی مواجه شود. اگرچه USB پورت رایج در بیشتر لوازم دیجیتالی است و استفاده عمومی کاربران از این ورودی میتونه یکی از دلایل استقبال ازش باشه. با این حال پورت های دیگه مثل تاندر بولت (INTEL) با سرعت انتقال بسیار بالا می تواند تا اندازه ای یو اس بی را تهدید کند. شاید همین مسئله باعث شده که طراحان USB یه خورده دست به عصاتر نسخه جدیدشون رو معرفی کنند.

 

منتظر نظراتتون هستم عزیزان.

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی