چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

هک شدن اتومبیل های روز

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲

سلام دوستان . همانطور که می دونید کنفرانس بین المللی Black Hat در لس آنجلس آمریکا چندی پیش برگزار شد که اخبار دستاوردهای هکر ها مثل بمب اخبار همه دنیا را لرزاند ! رونمایی هایی که در این کنفرانس شد انقدر سطح بالا بود که هک کردن اتومبیل ها در آن جایی برای نمایش نداشت. یکی از هکرهایی که دستاوردهای مهم خود را معرفی کرد، دستاورد دیگری داشت که فیلم آن را برایتان به اشتراک گذاشتم. در این فیلم مشاهده می کنید که هکر، یکی از اتومبیل های روز را هک کرده و عملیاتی مثل : چرخاندن فرمان، گاز و ترمز، کم و زیاد کردن نمایشگر بنزین و ... انجام می دهد . در مورد اینکه چطور ایشان موفق به این کار شده اند، باید عرض کنم که اتومبیل های جدید (از سال 1992 به بعد) دارای کامپیوترهایی با نام ECU هستند.

هر روز که می گذرد ECU ها پیشرفت می کنند و مسئولیت آنها نیز بیشتر می شود. برای مثال در اوایل ورود ECU فقط کنترل انژکتور بود. اما امروز ECU در خودروهای روز بسیاری از وظایف مانند کنترل ترمز، کیسه های هوا یا حتی بالابر های شیشه و تنظیم چراغ ها هم به عهده ECU می باشد ! اما به نظر می آید که اتومبیلسازان خیلی به هک شدن اتومبیل هایشان فکر نمی کردند ...

در فیلمی که پیوست کرده ام همه چیز به وضوح مشخص است . اما وای به روزی که گوگل از اتومبیل هیبرید/آنلاین خود رو نمایی کند ...

 

دانلود فیلم با حجم 4.19 مگابایت و فرمت MP4

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۶)

اینکه هیچی نشون نمیده
پاسخ:
این لینک یوتیوبش هست

https://www.youtube.com/watch?v=oqe6S6m73Zw

سلام


خیلی جالبه ، ولی کلیپه باز نمیشه . میگم لینک کامل کنفرانس داری دانلود کنیم ؟

پاسخ:
نه ندارم ولی پیدا میکنم برات
  • محمد تیموری پابندی
  • واسه من که باز نکرد :)
    کدک ها رو نداشتم با چند تا پلیر هم تست کردم
    ولی اینجا واسه اونایی که مشکل منو داشتن:
    https://www.youtube.com/watch?v=oqe6S6m73Zw
    پاسخ:
    ممنون
    سلام استاد
    یه سوال بی ربط:
    چطوری میتونم پست های اینفرومو ببینم،نمیدونم چرا پستاشو برا من نشون نمیده،فکر کنم قفلش کردن:
    http://forum.avscripts.net/forumdisplay.php?39-Wallpaper-Site-Script
    http://forum.avscripts.net/forumdisplay.php?41-Addons-Mods-amp-Templates
    لطفا جواب بدین...
    ممنون
    سلام
    من هنوز ندیدم ولی فکر میکنم جالب باشه یه مطلب جامع اگه میشه را جع به این کنفرانس بزار
    پاسخ:
    حتما ارسال میشه فرهاد جان
    سلام
    داداش یه نگاه به آرشیو بنداز ببین می تونی برامون تم وردپرس muzak رو پیدا کنی؟ :D
    ممنون میشم :)
    پاسخ:
    جتما نگاه میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی