چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

عامل کشف جاذبه زمین !

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

سلام به دوستان عزیزم . این مطلب به نظرم جالب اومد ! احتمالا به نظر شما هم جالبه . این عکسِ همان درختی است که سیب آن بر سر نیوتون افتاد و باعث کشف جاذبه زمین شد !

نظرات  (۵)

سیب .همان سیب است . مهم این است از کدام طرف نگاه کنیم
پاسخ:
دقیقا !!!!
جالب بود ممنون
امیدوارم همیشه یه خطم شده خودتون بنویسی نه اینکه کپی پست باشه و طولانی
(اشاره به بعضی پست های قبلی)
پاسخ:
رو چشمم . میشه بگی کدوم پست ها ؟ من تمام مطلب رو خودم می نویسم عزیز. اونایی که من ننوشتم هم منبع و نویسنده هم ذکر شده با توضیح 2 -3 خطی از خودم
سلام میگما این درختی که من میبینم دخت که سله یه شاخش هم میوفتاد توسر نیتون ما راحت تر بودیم
پاسخ:
:)))))))
ُلام دیدم در بالا سایت در بارهی من رو کردی من کیستم
خوب من نظرم خیلی مثبت نبود به عنوان یه حرفه ای (شما نه من :دی) پیشنهاد میکنم که همو درباری من روقرار بدی و دقت کردم دیدم در جی اس و ایندیزاین پیشرفت کردی . انشالله یه روز همه ی یه اون شاخه ها پر بشه.
-----------------
فرهاد تهرانی
پاسخ:
ممنون از این همه دقتت عزیز
ایول :))))
من همیشه فصل دینامیک نیوتون رو دوست داشتم /...
ممنون از عکس جالبت سینا جان بیشتر در مورد برنامه نویسی امنیتی ( تو مایه های فایروال) مطلب بزار شاید بر علم اندک من افزوده شود
نورم
پاسخ:
چشم . در اولین فرصت می نویسم و ارسال میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی