چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

تست نفوذ به بلوتوث

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲

امشب ابزاری براتون آماده کردم که با استفاده از آن شما قادر به نفوذ به دستگاه های بلوتوث هستید ! این ابزار که مخصوص تست امنیتی دستگاه های بلوتوث نوشته شده قابلیت اجرا در تمام سیستم عامل های مجهز به Active Perl را دارد .

 

زبان برنامه نویسی : Perl


برنامه نویس : pierre kroma

 

پیشنهاد میکنم این ابزار رو از دست ندید cool

دانلود نرم افزار با حجم 4.31 کیلوبایت

 

آموزش استفاده از نرم افزار در Usage به سادگی توضیح داده شده است.

نظرات  (۲)

سلام اقا میگما شما ذهن منو می خونی به خدا همین امروز صبح تو راه سرکار به سرم زد چه جوری به یه دستگاه بلوتوثی نفوذ کنم. که رسیدم و دیدم شما لطف کردی و قرارش دادی .
خب حالا بریم سر انتقادات من که تموم نمیشه :دی
-دیدم که اکانت یاهوت رو هم به پایین صفحه اضافه کردی خب خیلی خوبه فقط اونم یه لینکی بزار که با زدنش درجا ادت کنیم .
-و ببین برادر حالا من اینو به عنوان پیشنهاد بیشتر میدونم تا انتقاد میخوام پیشنهاد بدم که ادرس میل شخصی خودت رو بزاری چون اینجا وبلاگ سینا احمدی نشات نه انکودرمگر اینکه این ادرس میل شخصیت باشه که هیچ ...
-اون تویترت هم اپدیت کنی بدک نیست
و میخوام یه درخواستم بدم که اگر تونستی قرار بدی :
بایپس این کد های گوشی موبایل رو اگه داشتی و و پاب بود بزار ممنون از سایتت و بیشتر ممنون از خودت : دی
---
فرهاد تهرانی
پاسخ:
سلام آقا فرهاد عزیز .

تلپاتیه اسم این کار ما :D

ایمیل شخصی بنده همین Encoder@programmer.net هست و آی دی یاهو هم نداشتم ! به درخواست دوستان یه آی دی یاهو ساختم و پابلیک کردم تا کسانی که مشتاق هستند با من در ارتباط باشن . توییتر هم رو چشمم آپدیت میکنیم . بایپس کدها پابلیک نیست منم چیزی غیر از گوشی های قدیمی نوکیا فعلا ندارم ! باید یکم بگردم ...

ممنون بابت نظرت . موفق و پیروز باشی
اقا دمت گرم ما هم که خوره بلوتوثیم حتما استفاده مفید میبریم ازش :d
پاسخ:
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی