چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

بلاگفا ؟

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲

سلام به همه کاربران عزیزم . امروز روی کیبورد دستم به حرف B خورد و در لیست مرورگرم سایت Blogfa به چشمم خورد و همه خاطرات بدم زنده شد . خیلی از دوستانی که مطالب من رو میخونن خودشون یا وبمستر هستند و یا حداقل یک بلاگ دارند . در ابتدا پیشنهاد من اینه که یا هیچوقت سمت این سیستم نرید ، یا اگر در حال حاضر در این سیستم بلاگ دارید منتقل کنید . بلاگفا در ایران شاید از سیستم "توییتر" شناخته شده تر باشه ! اما داستان من از کجا شروع شد ...

چند سال پیش (2005) من تقریبا همه سیستم های وبلاگ نویسی رو تست کردم و بلاگفا به نظرم بهترین بود ! از نظر امنیت ، محیط کاربری و ... (به جز SEO)

بنابراین وبلاگ نویسی ام رو با بلاگفا شروع کردم . اولین بلاگ من در بلاگفا مثل همه کسانی که وبلاگ نویسی را شروع میکنن کپی مطالب مورد علاقه ام از سایت های دیگه بود ! بعد از مدتی تصمیم گرفتم یه وبلاگ جدید بسازم و خودم بنویسم .

یه وبلاگ ساختم با اسم Jingooli.blogfa.com ! بعد از 1 سال حتی دامنه هم به وبلاگم وصل کردم و نزدیک به 670 پست ارسال کرده بودم ، بیش از 10 بار ایمیل زدم به بلاگفا که من میخوام تبلیغات وبلاگم رو حذف کنم اگر ممکنه شماره حساب بدید که مبلغش رو پرداخت کنم و تبلیغاتم رو حذف کنید اما پس از گذشت 1 ماه هنوز هیچ جوابی دریافت نکردم ...

 

بنابراین با استفاده از یک قطعه کد Java Script که خودم کد رو نوشته بودم تبلیغات وبلاگ رو حذف کردم . پس از گذشت 2 هفته وبلاگم بسته شد و حتی به قسمت مدیریت بلاگ هم دسترسی نداشتم . چند ماه ایمیل زدم و منتظر بودم ! پس از اینکه جوابی دریافت نکردم بلاگ دیگری با اسم Sinalix.blogfa.com ساختم که فقط خاطره و عکس هایی که میگرفتم رو منتشر میکردم .

امروز به بلاگ قدیمیم سر زدم و دیدم اون هم بسته شده با این عنوان :

 

از ارائه خدمات در این آدرس به یکی از دلایل زیر معذوریم

  • تخطی از قوانین  و توافقنامه استفاده از خدمات سایت
  • دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
  • انتشار محتوای غیر اخلاقی یا محتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است

[BLOGFA.COM]

 

در صورتی که کاملا مطمئنم هیچ تخلفی در کار نبوده ! تا چند ماه پیش هم بار ها به بلاگفا ایمیل زدم و درخواست کردم که بلاگ هایی که راجع به من نوشته اند رو حذف کنه ولی باز هیچ جوابی دریافت نکردم ! بارها سعی کردم با مدیریت بلاگفا (علیرضا شیرازی) ارتباط برقرار کنم که امکانش فراهم نشد .

به هر حال پیشنهاد میکنم اگر وبلاگتون براتون مهمه اصلا به بلاگفا اعتماد نکنید چون واقعا قابل اعتماد نیست و محتوی وبلاگهای کاربرانش براش اهمیتی نداره.

بر عکس سیستم "پارسی بلاگ" واقعا از نظر پشتیبانی نظرم رو جلب کرد و اصلا فکرش رو هم نمی کردم که انقدر به فکر باشند .

امیدوارم این پست رو مسئولان بلاگفا بخوانند .

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۴)

salam bale doroste man ham webam ba 128 post baste shod bekhatere yeki az in kod ha har kariham kekardam barnagasht . shoma khodetun az cheservisi estefade mikonid?
پاسخ:
من از سرویس بیان استفاده می کنم ( وردپرس پیشرفته و البته غیر رایگان)
بلاگفا شاید امنیتش خوب باشه (که البته چند بار بهم ثابت شده که نیست) و شاید رنک بالایی تو الکسا داشته باشه، ولی مدیرش آقای شیرازی با یه شیوه ی خیلی مضحک مدیریتش می کنه.
چند وقت پیش بهش ایمیل زدم که باگ داره سایت بهم جواب داد و صحبت کردیم، به محض اینکه باگ رو بست دیگه رفت و اصلا خبری ازش نشد هر چقدر هم ایمیل زدم :|
ایمیلشونم اینیه که تو قسمت ایمیل زدم اگه خواستید.
پاسخ:
ممنون از نظرتون و ایمیل
با سلام


جینگولی رو یادمه ، حیف که بعضی از سرویس دهنده ها حقوق مشتری هارو رعایت نمیکنند و به اصول مشخصی پایبند نیستند .
پاسخ:
مخصوصا بلاگفا !!!!!!!!!!
سلام . بنده هم بعد از مدتی که نبودم دوباره تونستم سایتتون رو پیدا کنم ههه

طبق معمول مطالب جالب به سبک سینا :D ;)

من sinalix یادم هست .

منم با شما موافقم . بلاگفا اصلا ارزش اعتماد نداره . جایگاهش هم به خاطر حمایتی هست که ازش میشه و شاید اینکه یکی از اولین سرویس دهی ها بوده ... !
پاسخ:
فکر نمیکنم وابسته باشه ! ولی اصلا حقوق کاربرانش رو رعایت نمیکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی