چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

این هم قالبی دیگر از Yootheme برای دوستان عزیزم . این قالب 249 یوروز قیمت داره و مثل همیشه شما می توانید آن را از سایت من به رایگان دانلود کنید . این قالب برای سیستم وردپرس طراحی شده و امکانات مختلفی مثل انتخاب رنگ تم ، منو های کشویی مختلف و پلاگین های فوق العاده "یوتـــم" را داراست . 

 

لینک دمو قالب در سایت سازنده
 

لینک خرید قالب از سایت سازنده

 

دانلود قالب با حجم 15.3 مگابایت با لینک مستقیم

 

نظرات  (۴)

mafiashare گذاشتتشون ولی از اونجایی که pirated هستن خطرناک نباشن؟
اگه دل سایت بخواد می تونه توش شل و اینا بذاره شما چک می کنید؟
پاسخ:
همه قالب هایی که منتشر میشن پاک هستن . اما عقل سلیم میگه برای حفظ امنیت به هیچ سایتی اطمینان نکن و خودت همه فایل هایی که دانلود می کنی رو چک کن ! مخصوصا اگر میخوای جای مهمی ازشون استفاده کنی
بله!!!
همین الان چک کردم فایل wp-login.php امو پاک کرده بود و این فایل رو به جاش ریخته بود:
wp-login_bD5.php
:|

متاسفانه اکثر چیزای کرک شده و غیر قانونی از این مشکلات دارن :(
ببخشید زیاد نظر میدما ولی الان که نگاه کردم wp-login.php خودمو سفید کرده بود و یه فایل به همون اسم ساخته بود که وقتی مقایسه اش کردم با wp-login وردپرس انگلیسی فرقی باهاش نداشت، فقط دلیل مطلبو نمی دونم و اینکه شاید اصلا از این قالب نباشه! :دی

در کل ببخشید!
قرار شد هر روز 3 تا پست بزاری یا هر 3 روز 1 پست :d
پاسخ:
خیلی سرم شلوغ بود شرمنده . امشب آپ میکنم حتما <3

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی