چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

سلامی دوباره . ممنون از دوستانی که پست قبل رو مطالعه کردن و نظر دادن ! من هنوز هم منتظر پیشنهادات و انتقاداتتون هستم . امروز یه مطلبی خوندم که باعث شد یکم فکر کنم و این پست رو ارسال کنم . همه ما به خاطر گوشی های زیادی که خریدیم و اعضاء خانواده خریدن تعداد زیادی شارژر در خانه داریم . خوب به غیر از مشکل نگهداری شارژر ها ، آسیب به محیط زیست و مشکلات بسیار دیگه هزینه اضافی هم روی گوشی جدیدمون باید پرداخت کنیم که یک شارژ جدید دوباره به شارژرهامون اضافه شه . به نظرتون اگر شارژر از بسته بندی موبایل ها حذف شه بهتر نیست ؟

علاوه بر اینکه هزینه کمتری برای خرید گوشی پرداخت میشه از شارژر های خونه هم استفاده میشه و مهمتر از همه آسیب کمتری به محیط زیست وارد میشه.

مخصوصا در حال حاضر که اکثر گوشی ها هوشمند شدن و شارژر هاشون مثل همدیگه ان و به نظر من به وجود آمدن یک اتحادیه جدید در رابطه با شارژر ها و ایجاد هماهنگی های لازم می تونه کمک زیادی به محیط زیست ، هزینه ها و ... کند .

 

پ.ن : http://www.ictna.ir/id/055353

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۱)

سلام

کاملا موافقم ، خیلی دست و پا گیره این شارژر ها . میگم بیاین برای جشنواره خوارزمی و اینا یه ایده بدیم براش :دی ( من که از این چیزا سر در نمیارم فقط میتونم ایده بدم :دی )

در ضمن رنگ جدید خیلی به قالب میاد :ایکس
پاسخ:
کاظم جان واقعا از نظراتت خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی