چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

طبق درخواست یکی از دوستان قالب فوق حرفه ای برای وردپرس پست کردم . این قالب 45 دلار قیمت داره و جزو قالب های سایت بسیار معتبر و معروف Themeforest هست . شما میتونید این قالب رو رایگان از چرک نویس من دانلود کنید .

 

لینک قالب در تم فورست

 

دمو قالب

 

دانلود قالب با لینک مستقیم

نظرات  (۵)

سلام استاد ممنون از قالب زیباتون.
پاسخ:
سلام . خواهش میکنم . اگر درخواست دیگه ای داشته باشید در هر زمینه ای در خدمتم
ممنون استاد.
خیلی بزرگوارید...
پاسخ:
نظر لطفتونه
سلام خسته نباشیدمهندس.
من قالب themeforest رو دانلود کردم ونصب نمیشه ومشکل داره قلب.لطفا تصحیح بفرماید قالبو ودوباره بزرید روی سایت لینک دانلودش رو.
ممنونم ازتون.
من بدنبال یک قلب وورد پرس در زمینه گالری عکس هستم.لطفا اگه میشه کمکم کنید ویه قالب خوب وزیبا در این زمینه بهم معرفی کنید
سلام خسته نباشیدمهندس.
من قالب themeforest رو دانلود کردم ونصب نمیشه ومشکل داره قلب.لطفا تصحیح بفرماید قالبو ودوباره بزرید روی سایت لینک دانلودش رو.
ممنونم ازتون.
من بدنبال یک قلب وورد پرس در زمینه گالری عکس هستم.لطفا اگه میشه کمکم کنید ویه قالب خوب وزیبا در این زمینه بهم معرفی کنید
پاسخ:
سلام. ممنون. قالب درست نصب شده و تست شده. مشکلتون رو دقیقاً می فرمایید ؟
باسلام..پوشه اصلی داخل فایل زیپ شده است..باید خارج کنید بعد نصب کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی