چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

رایتل ؟

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۲

سلامی دوباره ! امیدوارم امروز 13 تون رو خوب در کنید ! (البته اصلا اعتقاد ندارم) . چند روزیه که رایتل فکرم رو مشغول کرده . این اپراتور جدید که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرده و بیلبوردهای تبلیغاتی رو با سایز های بزرگ و طراحی های یکدست و هماهنگ اجاره کرده ! آیا ارزش اعتماد داره ؟

خوب در قدم اول میریم سراغ وب سایتش : www.Rightel.ir

طراحی وب سایتش بد نیست ! ولی با توجه به تبلیغاتی که کرده و بزرگنمایی این اپراتور می تونست خیلی بهتر از این باشه با رعایت نکته های خیلی کوچیک . همانطور که خود کمپانی اعلام کرده سه نوع سیم کارت ارائه میده :

از عناوین مشخصه که سیم کارت ها چه تفاوتی دارن . اما یه سوال ! سیم کارت دیتا ؟ سرعت اینترنت بیشتر ؟ بهتره ببینیم خود رایتل چطور معرفی کرده :

سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار می‌باشد. این سیم‌کارت، در انواع مودم های نسل سوم، رایانه‌های شخصی و قابل حمل و انواع تبلت قابل استفاده، و تعرفه خدمات اینترنت آن نیز مقرون به صرفه‌تر است. سیم‌کارت دیتای رایتل، امکان بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت در حین حرکت را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این نوع سیم‌کارت می‌تواند تجربه سرعتی حداکثر تا 21 مگابیت بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان آورد که تقریباً 100 برابر بیشتر از نسل های پیشین فناوری تلفن همراه است.
سیم‌کارت های دیتای رایتل، تنها به همراه بسته‌های ویژه اینترنت پرسرعت ارائه می گردد.

بریم سراغ قیمت استفاده از سرویس های این اپراتور نوپا ...

اما یه چیز جالب اینجاست که رایتل تعرفه ثابت اعلام نکرده و به صورت جشنواره ای تعرفه هاش رو اعلام میکنه ! خوب ، سیم کارت دیتا با قیمت 20.000 تومان ارائه میشه . قیمت فروشش که خوبه ! yes

البته با خرید سیم کارت دیتا رایتل شما تعداد 250 پیامک فارسی ، 250 پیامک انگلیسی و 1 گیگابایت اینترنت هدیه میگیرید . البته اعلام نشده که سرعت اینترنت هدیه چقدر هست اما احتمال خیلی زیاد 128 کیلوبایت خواهد بود . broken heart

اما تعرفه های جالبی معرفی شده که تمام تعرفه های رایتل رو میتونید از اینجا مشاهده کنید . اما قیمت پهنای باند رایتل از همه شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت بیشتره ! جالب اینجاست که رایتل با توجه به سرعت اینترنت شما قیمت پهنای باندش تغییر میکنه .

در حال حاضر قیمت پهنای باند در کشور ما به طور متوسط 4750 تومان در ازای هر گیگابایت هست . اما ...

رایتل برای سرعت 128 کیلوبایت 8000 هزار تومان / سرعت 512 9500 تومان / سرعت 1024 12000 تومان به ازای هر گیگابایت دریافت میکنه ! بنابراین یه اپراتور گران قیمت محسوب میشه ! sad

 

درباره طرح بینهایت رایتل ؟

وظیفه خودم دوسنتم که بیشتر با طرح بینهایت رایتل آشناتون کنم . این طرح فقط اسم بینهایت روشه ! و فقط اسم ماهیانه 50 هزار تومان . در خقیقت این سرویس همون Pay as go اپراتور های اعتباری خارج از کشور هستن ! شما با ماهیانه 150 هزار تومان پرداخت خواهید کرد که از 50 هزار تومان آن استفاده میکنید (البته با تخفیف ) و پس از اتمام طرح و یا انصراف شما 100 هزار تومان شما عودت داده میشود . البته که این طرح فقط برای سیم کارت های دائمی قابل استفاده است .

شما با پرداخت 50 هزار تومان میتوانید معادل 1000 دقیقه و 1000 پیامک برون شبکه ای از سیم کارت خود استفاده کنید ، البته اینترنت نامحدود هم سرعتش ذکر نشده ! یه عبارتی روزانه 33 دقیقه مکالمه و 33 عدد پیامک ! خیلی قابل توجه نیست ! no

 

در آخر به نظرم اپراتور جالبی هست ! اما در انتخاب و طراحی جشنواره های خودش خیلی قابل توجه نیست و ایرانسل خیلی سیاستمدارانه تر برخورد میکنه . از نظر من این شرکت واقعا قابل استقباله ! چون بالاخره تکنولوژی اینترنت 3G رو به ایران آورد ! سوال یا مشورتی بود در خدمتم .

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۲)

سام سیناجان

ولی در کل به نظر من ارتباط تصویری که این شرکت ارائه میده بعدا باعث مشکلات خیلی زیادی میشه ، چون مردم جنبه استفاده از خیلی چیزا رو ندارند و دلیل اصلی این مشکل هم این هست که مسوولین اصلا به فکر فرهنگ سازی در استفاده درست از تکنولوژی های جدید نیستند و فقط تا سرویس جدیدی ارائه میشند اعلام میکنند که این سرویس مشکل زا خواهد بود ، به جای اینکه به دنبال فرهنگ سازی صحیح باشند .

در مورد قسمت آخر هم که گفتی ایرانسل سیاست بهتری رو دنبال میکنه موافقم و همینطور اینکه بالاخره یه شرکت پیدا شد که اینترنت 3G رو وارد کشور کنه :دی
پاسخ:
به هر حال باید تکنولوژی وجود داشته باشه که فرهنگش ایجاد شه ! اگه اینطوریه پس اینترنت کلا نباید وارد ایران میشد ! اما الان فرهنگش ایجاد شده .

ممنون از اینکه مطلب من رو دنبال کردی کاظم جان . خوشحالم کردی
خواهش میکنم آقا سینا .


نه بحث من این نیست که چرا وارد شده و تا فرهنگش نباشه اینم نباشه نه اصلا منظورم این نبود .

منظورم اینه که مردم نباید آتو دست اینو اون بدن که فرهنگ اینو ندارند . الان آتو دادند دست اینو اون که میگن فساد اخلاقی با این بیشتر میشه .

بازم ممنون از مطالبت :ایکس
پاسخ:
درست میگی :D خواهش میکنم <3

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی