چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

سرعت گسترش استفاده از موبایل و تبلت به حدی زیاد است که پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور استفاده عمده از اینترنت با استفاده از دستگاه‌های موبایل و تبلت باشد. این دستگاه‌ها نیز به خودی خود از اهمیت خاصی برخوردار نیستند بلکه آنچه اهمیت آنها را معلوم می‌کند نرم‌افزارهایی است که بر روی آنها اجرا می‌شود. در حقیقت اکثر افراد برای استفاه از این نرم‌افزارها است که پول بسیار زیادی بابت خرید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پرداخت می‌کنند. 

در بازار داخلی هم شاهد استفاده روز‌افزون از گوشیهای هوشمند و تبلت‌ها هستیم ولی تعداد بسیار کمی از نرم‌افزارهای فارسی و ایرانی در این زمینه تولید شده‌اند که بیشتر آنها مختص به فروش شارژ تلفن همراه هستند که از ویژگی فنی و کاربردی خاصی برخودار نیستند. همین خلا دوستانی را به فکر برگزاری اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب ایرانکرده است. این همایش در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ در تهران برگزار خواهد شد. در این همایش تعدادی از کارشناسان این بخش از جمله پرهام باغستانی، سالار کابلی، حسام آرمندهی، بهرام قربانی، رضا معلمی، عماد عبدحق و مانی قاسمی سخنرانی خواهند کرد. دیر همایش هم میلاد احرام‌پوش است.
در حاشیه این همایش هم تعدادی از نرم‌افزارهای برگزیده ایرانی معرفی خواهند شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت همایش مراجعه کنند.

 

منبع : آی کلاب

 

  • ۹۲/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی