چرک نویس هذیون ها

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

از زبان کاربران
  • ۷ آبان ۹۸، ۱۲:۱۸ - امید رمضانی
    خوب بود

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

مقاله مختصر آموزش BackTrack

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲

سلام به دوستان عزیزم . ممنون که در پست قبل دلایل و نظراتتون رو اعلام کردید ، اما من هنوز هم منتظر نظرات شما هستم . امروز مقاله ای پیدا کردم که توسط یکی از کاربران انجمن آشیانه (alien_evil33) گرداوری شده و به نظرم برای شروع بک ترک مقاله مفیدی است . به همین دلیل مقاله رو اینجا به اشتراک دوستان عزیزم گذاشتم . امیدوارم از این مقاله استفاده کنید و مفید واقع شه

 

دانلود با حجم 1.49 مگابایت

 

موفق و پیروز باشید

نظرات  (۴)

بسیار عالی ...:X
پاسخ:
متشکرم
سلام دوست عزیز ، سایت خوب و جالبی داری ، همینطوری ادامه بده.
پاسخ:
سلام . ممنون بابت نظرتون
سلام ممنون که اینو قرار دادی ولی ببین من احساس میکنم دیگه داری از سایت دور میشی این کتاب و کتابی که در پست بعد قرار دادی مال خودت نیستن من ااگه بخوام مقالت اشیانه رو بخونم میرم میخونم ولی من میام اینجا ت مقالات تور بخونم و حالا میخوام درخواستی بدم ببینن مطالب درمورد بکترک خیلی کمه اگه میتونی خودت یه کاملشو بزار
-------------
فرهاد تهرانی
پاسخ:
این هم اضافه میکنم . چشم
سلام من تازه میخوام با بک ترک کار کنم ئ هیچ سر رشته ای ندارم ایا این اموزش به درد من میخوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی